onsdag 4 januari 2012

Snart är den mysiga julen slut


En liten tomte sitter i en blomma i köket och håller ett vakande öga över oss ett litet tag till. Snart är det dags att plocka ner julen i dess kartonger för att åter packas upp om knappt 11 månader igen, tänk vad tiden går fort....
Varje år när det är dags att packa ner allt och allt återgår till vanlig vardag igen så får jag en så stark känsla av vemod inom mig. Redan som liten skolflicka fick jag den känslan när julen var över men som tur är så går den känslan ganska snart över och jag ser fram emot att det blir ljusare om kvällarna och en kommande vår, och tusen saker jag vill göra.
Idag har jag haft min gulliga och snälla Malin här som hjälpt mig med lite bildhantering som jag hade problem med. Hon löste problemet på ett kick och ingen vart gladare än jag:) Vilken tur jag har som har så snälla, goa och gulliga barn ♥♥♥

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar