tisdag 18 september 2012

Tisdag = Syföreningsmöte

 
Så var det tisdag igen och därmed syföreningsmöte. Just nu har jag inget färdigt projekt att visa upp men på bilden ligger början på en babyfilt som jag nyligen påbörjat. Garnet är Drops Eskimå och mönstret som också är från Drops hittar ni här. Den verkar gå rätt fort att sticka så finns det bara lite tid om kvällarna så är den nog snart klar.
Nu ska jag ta mig en kopp te och sätta mig ner och titta runt på vad de andra syföreningsmedlemmarna pysslat med under veckan och visar upp på symötet.


4 kommentarer:

  1. Vad fint det ser ut att bli! Min kompis stickade en sådan där filt, fast i grönt, till sin bebis. Den blir vädligt go´och går snabbt att göra!

    Hälsningar från Maja

    SvaraRadera
  2. Vacker färg och struktur, ser fram mot resultatet! :)

    SvaraRadera
  3. Ser ut å bli en redigt gosig filt :)

    SvaraRadera