tisdag 23 oktober 2012

Babyfilten är klar

 
Så var den äntligen klar, babyfilten och jag känner mig riktigt nöjd. Den vart verkligen så gosig som jag hade tänkt mig. Jag ska göra en till inom kort eftersom det väntas ännu ett barnbarn i slutet på mars. Funderar just nu på vilken färg jag ska göra den i. Vet ju inte om det blir pojke eller flicka så det får bli någon färg som passar både och.
Funderar på att göra ett par grytlappar nu. Något som alltid behövs och behöver förnyas. Dessutom är de rätt avkopplande att göra man behöver inte tänka så mycket och snabbt går det också.
Här är det fortfarnade lika grått och trist väder som det nu varit en längre tid. Men vi försöker göra det bästa av det med att göra det som mysigt som möjligt inomhus. Mycket tända ljus, baka, som både blir gott och sprider ljuva dofter samt go värme. Nu ska jag ta och titta runt på vad de andra på symötestisdagen har gjort för något under veckan. Klicka här om ni också vill titta.


3 kommentarer:

  1. hej. tack för komplimangen om mina vantar =) här fanns också väldigt mycket fint att titta på! filten är verkligen urgullig, kramar eddy

    SvaraRadera
  2. Åh, den ser väldigt mysig ut! Är helt galen i allting som är stickat och virkat i grått garn. Blir så himla vackert!

    SvaraRadera
  3. Åhh vad fin, jag tycker grått passar bra till små bebisar!!

    SvaraRadera