tisdag 16 oktober 2012

Tisdag - symöte

Nu har det gått flera tisdagar utan att jag deltagit i syföreningsmötena, nog för att jag har tittat på vad alla andra gjort (vilket är mycket inspirerande) men på helt andra tider. Jag har helt enkelt inte haft tid. Vet inte var den tar vägen men, fort går den när man har mycket att göra, den saken är klar. Men jag har i alla fall stickat på babyfilten så fort jag haft en gnutta tid över så den är snart klar, bara lite, lite kvar nu. Så klart går man och grunnar på olika projekt man vill göra framöver också. Tex något av detta som ni ser på bilden här nedan.

 
Vad är nu detta nu då? Jo, hel vete som jag köpte på kvarnen i går. Jag har funderat på att göra några olika vetevärmare av olika slag. Passar bra så här på hösten när det kan vara lite ruggigt ibland. Kanske blir det några i dessa tyger.
 
 
Får återkomma med bilder när jag har fått någon färdig. Nu ska jag ta mig lite tid till att titta runt på vad de andra syföreningsmedlemmarna  gjort för något under veckan. Vill ni också titta runt så klicka här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar